کارشناس هلپ دسک (Help Desk Specialist)

حل مشکلات، ایجاد تجربه‌ای بهتر!
آیا توانایی پاسخگویی به نیازهای فنی کاربران و رفع مشکلات شبکه و سیستم‌ها را دارید؟ در تیم پشتیبانی فنی ما جای شما خالی است!

شــــــــــرح شغل:

  • پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات کاربران (حضوری و از راه دور)
  • نصب، پیکربندی و عیب‌یابی سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  • مدیریت و نظارت بر درخواست‌های ثبت‌شده در سیستم تیکتینگ
  • ارائه گزارش‌های فنی و پیشنهاد راه‌حل‌های بهبود

شرایط احراز:

  • مدرک کارشناسی در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا رشته‌های مرتبط
  • آشنایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس
  • مهارت در ابزارهای مدیریت شبکه و رفع اشکال
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با کاربران
  • حداقل ۲ سال تجربه در زمینه پشتیبانی فنی
فرم همکاری در موقعیت: کارشناس هلپ دسک (Help Desk Specialist)
آپلود فایل رزومه (پی‌دی‌اف MAX 4MB)