حل مشکلات، ایجاد تجربهای بهتر! آیا توانایی پاسخگویی به نیازهای فنی کاربران و رفع مشکلات شبکه و سیستمها را دارید؟ در تیم پشتیبانی فنی ما جای شما خالی است!
شــــــــــرح شغل:
پاسخگویی به درخواستها و مشکلات کاربران (حضوری و از راه دور)
نصب، پیکربندی و عیبیابی سیستمهای سختافزاری و نرمافزاری
مدیریت و نظارت بر درخواستهای ثبتشده در سیستم تیکتینگ
ارائه گزارشهای فنی و پیشنهاد راهحلهای بهبود
شرایط احراز:
مدرک کارشناسی در رشتههای مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا رشتههای مرتبط